Varför en blogg ö h t ?

Varför en blogg ö h t? Det har blivit en form av inre resande i tid och rum. Att utforska, fantisera och förbereda blir ett sätt att förlänga det goda med att resa. Vårt resande har nu också resulterat i fasta punkter varifrån vårt utforskande kommer att få nya dimensioner. Att blogga ger mig också utrymme att formulera och skriva vilket alltid roat mig. Feedback är tacksamt och det blir roligare om du som läser min blogg hör av dig med kommentarer.

tisdag 19 juli 2011

Fortsatt strandliv i Ljugarn, Gotland

 Lata dagar i solen, men det är det som är meningen när man har badsemester i ett sommarparadis. Vi har fortsatt bra väder och det kommer att fortsätta så. Lite lugnare vind idag och mera folk på stranden. Jag återkommer till detta - men det finns ett lugn som är helt unikt på vissa orter. Ljugarn är en sån

En koll i badväskan visar att vi är redo för allt – här finns solskydd av alla sorter. Spray, smet, stick och after sun. Alla möjliga grader av solskydd, från 10 och upp till 30. Kanske skulle man gå igenom och rensa badväskan nångång.

1 kommentar:

  1. Hej StormPartner,

    Hittade din sida när jag googlade i jobbet om Frej...
    Jag är akvarellist och åretruntboende i Ljugarn.

    13-14 oktober och 10-11 november har jag helgkurser i föreställande akvarell, i Ljugarn ;)

    Hör gärna av dig om du är intresserad, kolla min hemsida: www.lisalinneaberg.se

    -För övrigt hyr jag lokal i gamla Snicken, som ägs av Frej Hägglund.

    Mvh/Lisa

    SvaraRadera

Hej, det är roligare om du som läser vill lämna en kommentar: