Varför en blogg ö h t ?

Varför en blogg ö h t? Det har blivit en form av inre resande i tid och rum. Att utforska, fantisera och förbereda blir ett sätt att förlänga det goda med att resa. Vårt resande har nu också resulterat i fasta punkter varifrån vårt utforskande kommer att få nya dimensioner. Att blogga ger mig också utrymme att formulera och skriva vilket alltid roat mig. Feedback är tacksamt och det blir roligare om du som läser min blogg hör av dig med kommentarer.

onsdag 29 februari 2012

På Bokrean; en mycket prisvärd bok

Från sluss till sluss på franska kanaler:
Catharina och Tommy Grünbaum


http://www.provlas.se/fran-sluss-till-sluss/
 Denna bok säljer  man på rea hos Bokus för 99 kr just nu. Ofattbart billigt för en mycket trevlig bok som pryder sin plats i den franska avdelningen av biblioteket. Använd länken under bilden och titta in i boken.

Jag läser den just nu och bara myser av en trevlig och personlig berättelse om ett behagligt sätt att förflytta sig. Kanske mer en livsstil än ett transportsätt.

Jag är visserligen tillfälligt ovän med Bokus men det borde väl inte hindra andra från att göra ett trevligt fynd.

Mycke nöje

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, det är roligare om du som läser vill lämna en kommentar: